Часто задавані питання

  • ЗРОБИЛА ЗАМОВЛЕННЯ НА ВАШОМУ САЙТІ, НА ТЕЛЕФОН ПРИШЛО ПОВІДОМЛЕННЯ З НОМЕРОМ КАРТИ ДЛЯ ПЕРЕДОПЛАТИ,ОПЛАТИЛА. ЯК ДІЗНАТИСЯ ПРО ТЕ, ЩО ВИ ОТРИМАЛИ ГРОШІ ЗА ПЕРЕДОПЛАТУ ТОВАРУ?

    Вікторія, дякую за Ваше запитання. Ми просимо клієнтів повідомляти про оплату в будь-який зручний і доступний для клієнта метод, дзвінок, повідомлення на пошту або спеціальна кнопка "Повідомити про оплату" вгорі головної сторінки. Після отриманого повідомлення ми перевіряємо надходження коштів і у вигляді смс-повідомлення з альфа-ім'ям OTPRAVKA EU підтверджуємо їх отримання, а також суму.

  • ЗДРАВУЙТЕ СКАЖУЙТЕ ЛАСКА ВИ В РОСІЮ ВІДПРАВЛЯЄТЕ?

    Доброго дня, В'ячеславе,

    доставку ми здійснюємо виключно в Україну

  • НА САЙТІ Є МОЖЛИВІСТЬ ЗАМОВЛЕННЯ КОПІЙ РЕВОЛЬВЕРІВ 19 СТОЛІТТЯ. ЧИ Є ВОНИ ВОГНЕСТРІЛЬНИМ ЗБРОЮ ЧИ ЦЕ ТІЛЬКИ КОПІЇ, І ЧИ ПОТРІБНІ ДОДАТКОВІ ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ЇХ ЗАМОВЛЕННЯ?

    Юрій,

    копії можуть бути доставлені за умови наявності підтверджуючих документів від продавця, кожну одиницю розглядаємо та обговорюємо окремо. За більш детальною інформацією просимо Вас звернутися за нашими телефонами

  • ЗДРАВУЙТЕ, ЧИ Є У ВАС ПРОГРАМА ПРО ЗАХИСТ ПОКУПЦІВ, І ЯК ЦЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ?

    Доброго дня, Дмитро

    Захист покупця на сьогоднішній день регулюється Законом України "Про захист прав споживача". Що стосується практичного захисту Ваших покупок, повідомляємо, що повну відповідальність за якісний товар, його цілісність, а також дотримання інших параметрів, передбачених описом того чи іншого товару, представленого на сторінках нашого ресурсу, ми несемо як сервіс, який надає послуги з купівлі та транспортування товару. Наша відповідальність закінчується у моменті, коли клієнт, тобто. Одержувач, поставив підпис у транспортній накладній українського вантажного перевізника, або акті приймання-передачі та залишив приміщення вантажного перевізника/офісу нашої компанії. Гарантійні зобов'язання, передбачені в описі товару, є дійсними. У випадку, якщо у Вас виникнуть додаткові питання - просимо Вас звернутися у робочий час за телефонами або на електронну пошту, вказані на сайті, у розділі Контакти.

  • ДОБРИЙ ДЕНЬ. У ВАС МОЖНА КУПИТИ МЕБЛІ ТРАНСФОРМЕР, МЕНЕ ІНТЕРЕСУЄ ШАФА-ЛІЖКО, ТУМБА-ТУМБА-ЛІЖКО -СТОЛ?

    Доброго дня, Маріє,

    Ми можемо організувати доставку практично будь-якої одиниці меблів, будь-то представлені пропозиції на сторінках нашого ресурсу або стороннього. За деталями просимо Вас звернутися за телефонами, вказаними на сайті

  • МОЖНА ОПЛАТИТИ ТОВАР КАРТОЮ НА НОВІЙ ПОШТІ ПРИ ОТРИМАННІ

    Людмило, дякую за Ваше запитання,

    На жаль немає - ми змушені працювати з мінімальною, на наш погляд, але все ж передоплатою, щоб убезпечити себе від несумлінних клієнтів

  • ЧИ МОЖУ Я ЗАМОВИТИ ТОВАР З АДРЕСНОЮ ДОСТАВКОЮ І ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ

    Добрий день. Вам необхідно вибрати "адресну доставку" та вказати адресу на стадії оформлення замовлення

  • ЗДРАВУЙТЕ. ЧИ Є МОЖЛИВІСТЬ ОПЛАТИ ЗАМОВЛЕННЯ З БЕЗГОТІВНОГО РОЗРАХУНКУ, З ЮР.ОСОБИМ? ДЯКУЮ

    Так, ми працюємо з безготівкового розрахунку з юридичними особами

  • ЧИ ПОТРІБНА ПЕРЕДОПЛАТА ЗА ТОВАР?

    Бо ми не є безпосереднім продавцем товарів для дому, а лише відповідаємо за купівлю та транспортування його до Вас, ми змушені працювати з передоплатою 50% від вартості товару.

  • ЯК ОПЛАТИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?
    • карта ПриватБанку;
    • готівка в пунктах прийому замовлень у місті Луцьк;
    • накладений платіж у пунктах прийому товару служби доставки;
    • оформити кредит за допомогою партнерської програми від "Кредит Макрет"

     

  • СКІЛЬКИ КОШТУЄ ДОСТАВКА ТОВАРУ?

    Вартість доставки товару з нашого складу до складу у Вашому місті залежатиме від тарифів вибраної Вами служби доставки. Також Ви можете самостійно забрати своє замовлення у нас на складі безкоштовно. Деталі просимо уточнювати телефоном.

  • ЧИ МОЖЛИВО ПОВЕРНУТИ ТОВАР?

    Звичайно, можливо. Ми зробимо все для того, щоб допомогти Вам повернути товар, але кінцевий результат буде залежати від європейського продавця, який відводить на повернення товару 14 календарних днів з моменту отримання нашим представником товару, тому ми рекомендуємо нашим клієнтам перевіряти товар за місцем отримання, і в найкоротші терміни повідомити нам про пошкодження або невідповідність, якщо такі будуть виявлені.

  • ЧИ МОЖНА ЗАМОВИТИ ТОВАР, ЯКОГО НЕМАЄ У ВАШОМУ КАТАЛОГУ? І ЯК ЦЕ ЗРОБИТИ?

    Так, замовити товар, представлений на інтернет-ресурсах інших держав, можна. Для замовлення необхідно звернутись на e-mail [email protected] та вказати:

    1) пряме посилання на товар

    2) кількість та інші параметри товару (колір, габарити тощо)

    3) свої ПІБ та контактні дані (обов'язково), тобто. номер мобільного телефону, адреса електронної пошти для зворотного зв'язку з нашого боку

    Ми вивчимо Ваш запит і зв'яжемося з Вами для узгодження вартості та термінів доставки та способу оплати. До моменту отримання Вами товару на складі перевізника або в наших представництвах вся відповідальність, у тому числі фінансова, за передоплачений Вами товар лежить на нас